Apa yang arwah Mr Os sebutkan memang benar terjadi.

Assalamualaikum dah 5 hari kepulangan Allahyarham suami sy Mr Os ke rahmatullah takpe lah sy redho cuma teringat kata2 Allahyarham beberapa minggu sebelum beliau kembali ke penciptanya U.. (panggillan Allahyarham kpd sy)bila sy mati nnt, hari pertama, satu Malaysia sedih dan banyok org kirim alfatihah utk sy.. Jadi viral masing2 share artikel ,tengok la berapa […]

Hilang Dara di malam hari …

Tiap kali menjelang Hari Valentine, macam2 cerita yang kita baca dan dengar. Ada yang sanggup menggadai maruah, ditangkap khalwat dan pelbagai lagi. Hanya tinggal beberapa hari saja lagi seluruh pasangan di seantero dunia akan meraikan sambutan hari valentine. Jadi, aku rasa berminat nak post entry pasai kisah benar seorang remaja perempuan yang hilang dara di […]

Peguam Ini Ajar 14 Tindakan Jika Kereta Dilanggar Dari Belakang. SHARE !

Malang tidak berbau.Macam mana kita pandu dengan berhati-hati pun, kadang kala atas kecuaian orang lain, tetap boleh juga berlaku kemalangan. Kereta yang dilanggar oleh orang lain daripada belakang memang menyakitkan hati. Bila berlaku perkara macam ni, sebenarnya, ramai diantara kita, khususnya golongan wanita tidak tahu apakah proses yang harus dilakukan. Tidak perlu gaduh-gaduh dan penuh […]