Burung Nuri Ini Telah Bongkar Perbuatan Terkutuk Majikan. Perhatikan Apa Yang Burung Nuri Ni Cakap.

Ayat yang diucapkan oleh seekor burung ini membongkar perbuatan majikan dan pembantunya. Ayat yang diucapkan atau ditirukan burung tersebut betul-betul tidak disangka-sangka. Kehadiran haiwan peliharaan ini ternyata boleh mempengaruhi keharmonian rumah tangga seseorang. Kebiasaannya memelihara haiwan di rumah bukan merupakan suatu hal yang biasa, siapa pun yang suka binatang boleh memeliharanya. Binatang seperti anjing, kucing, […]

Pengumpul Sampah Ini Tidak Mempunyai Isteri dan Anak, Peliknya Ketika Meninggal Dunia, Banyak Kereta Mewah di Depan Rumahnya, Siapa Sangka ‘ “Sebabnya” Buat Jiran Tetangga Sebak.

Heri adalah anak yatim piatu yang hidup sebatang kara, dari kecil dia tidak bersekolah sehingga dia tidak mempunyai kemampuan apapun dan tidak memiliki pekerjaan. Dengan latar belakang seperti ini tidak ada satu wanita pun yang mahu menikah dengannya, jadi cita-cita untuk memiliki isteri dan anak sudah dia pendam. Heri bekerja sebagai pengumpul sampah, setiap hari […]

Ibu Pukul Anak Guna Kayu Balak Hingga MauUt

Tertekan kerana suami tak balik-balik dari Malaysia, seorang ibu Datna 28 membelasah anak kandungnya hingga maut dalam kejadiaan isnin kelmarin di Bagan asahan. Mayat mangsa yang berusia 3 tahun itu di temukan oleh ibu saudara mangsa dalam keadaan tidak berbaju dan badannya penuh memar di dapur milik rumah mereka. Tengok Gambar Dan Video Seterusnya. Hanya […]

Bapa Mertua suka peluk bahu saya. Dia cakap tidak apa dia sudah anggap seperti anak. Tetapi..

Assalamualaikum admin dan semua warga KRT. Mohon hide profile facebook ini kerana kepunyaan adik kawan saya. Nama saya Zana dan berumur 21 tahun. Saya sudah mendirikan rumah tangga selama tiga tahun dan mempunyai sepasang bayi kembar seiras. Suami saya bekerja sebagai arkitek pelantar minyak. Masalah rumah tangga saya ini bermula bila ibu saya dan bapa […]

Bayi 10 Bulan Jatuh Eskalator Setelah Terlepas Daripada Pangkuan Ibu Dan Bapanya Yang Leka Berselfie

Seorang bayi perempuan berusia 10 bulan maut terjatuh daripada eskalator ketika ibu dan bapanya sibuk berswafoto. Bayi itu dikatakan terlepas daripada pangkuan ibunya dalam satu kejadian yang berlaku di India. Dalam satu rakaman kamera pengawasan litar tertutup, pasangan itu dilihat sedang berswafoto di hadapan sebuah kedai berdekatan dengan eskalator teserbut. Mereka kemudian beredar sebelum menuju […]

Hajat menjadi bilal tidak tertunai, beliau digilis lori.

Ajal, pertemuan, maut semua telah ditentukan –Nya.. kita sebagai manusia hanya mampu merancang tetapi Dialah yang menentukan segalanya…hasrat seorang pemuda untuk menjadi bilal tidak kesapaian apabila beliau maut digilis lori. Mohamad Mas Solihin Mahamad, 26, atau lebih mesra dengan nama Olex maut ditempat kejadian akibat kecederaan parah , apa yang berlaku mengudang pilu memandang kan […]

[TERKINI] Isteri Bekas Perdana Menteri Hari Ini Didakwa Cuba Memindahkan Handbag Jenama Mewah Miliknya.

Rosmah Akhirnya Kantoi|Berkait dengan isteri bekas perdana menteri hari ini rosmah mansur didakwa cuba memindahkan Handbag jenama mewah miliknya. Menurut Mstar ,Exco pemuda parti pribumi bersatu malaysia Ben ali memaklumkan pihak mereka ada menerima maklumat dan rakaman video yang menunjukkan lebih kurang 50 buah handbag jenama Birkin sedang dipindahkan. Tengok Gambar Dan Video Seterusnya. Klik […]

Sangka ulat Dalam aiskrim potong,Wanita Terperanjat Rupanya tergigit Benda lagi Teruk !

Tergigit sesuatu disangka ulat dalam aiskrim Menurut Shanghaiist, seorang wanita bernama Yang sangat terkejut lepas tergigit satu bahan pelik dalam aiskrim dia. Lepas gigit aiskrim tu dua tiga kali, Yang perasan macam ada sesuatu je dalam aiskrim dia. Hmm… Tengok Gambar Dan Video Seterusnya. Hanya Untuk Yang Kuat Semangat Sahaja. Klik Gambar Kotak Di Bawah […]

Video: Guru Taska Lempang Anak Murid Sampai Trauma

Viral di media sosial video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) seorang guru taska melempang anak muridnya dengan tangan kiri sehingga menyebabkan mangsa jatuh dan menangis ketakutan. Video yang dimuat naik oleh ibu saudara kepada salah seorang murid di taska itu telah ditonton lebih 134,000 kali dan dikongsi lebih dari 4,100 kali di laman Facebook mencetus […]